søndag 17. januar 2010

Skippertakenes dronning...

Jah, da har denne bloggen vert død lenge nok..
Til mitt forsvar har jeg bodd uten internett i nesten to måneder, og de få gangene vi har hatt netttilgang, har jeg enten vært sjuk, eller ikke hatt mulighet til å logge meg på...

Jeg har prestert og glemme igjen kameraet, mista mobilen (en eller annen gasser er nå en lykkelig eier av en mobil), og PC'en har gått opp i røyk... haha, det er nesten for godt til å være sant... teknologi avskyr meg... Så nå har Olve trossa faren det er med å gi meg ansvar for noe elektronisk, og lånt meg PC'en sin mens de er på reise til Morondava. Takk takk. Derfor er planen at det skal komme blogginnlegg på løpende bånd..

Status akkurat nå: Ingen ting er så ille at det ikke er godt for noe..
Jeg er litt syk, så jeg må være her i Antsirabe frem til torsdag, i stede for å reise til Ifanadiana. Trist i seg selv, men da har jeg vertfall muligheten til å være litt på internett, og legge ut blogginnlegg og sånt=)
Jeg har for øyeblikket innlosjert meg hos ettåringen på tunet, Maren, og har det veldig bra! Hun tar veldig godt vare på meg, da vi er syke med amøber sammen.
Bilder kommer når Helene kommer hit til Antsirabe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar